Kako preko spleta prodajati vzajemne sklade?

Za finančne inštitucije in banke in pač vse, ki se ukvarjate s trženjem in prodajo vzajemnih skladov (oz. bolj natančno, s trženjem v vlaganje v vzajemne sklade), so spodaj podani nekateri kratki, a iz prakse, napotki, da bo vaša spletna prodaha vzajemnih skladov, lažja, hitrejša, predvsem pa učinkovitejša.

Vlaganje v vzajemne sklade ponuja ogromno ponudnikov; TriglavSkladi, NLbskladi, infond, skb, idr.. in nedvomno je ena izmed stvari, ki jih najprej opazimo pri prodaji skladov na spletu, ta, da je konkurenca na tem področju, izjemno huda.

HINT: Pred spodnjimi nasveti za učinkovito prodajo vzajemnih skladov preko interneta, ne bo narobe, če pregledate članek 4 nasveti za učinkovito spletno prodajo

Taktike za prodajo vzajemnih skladov na internetu, so različne, spodaj so uporabljene 3 najbolj pogoste:

Vzajemne sklade prodajajte s pomočjo plačljivega Google oglaševanja

Google Ads, preprosto omogoča, da preko platforme, zakupite ključne besede, povezane z vzajemnimi skladi (npr. vzajemni skladi, ugodni skladi, najbolj popularni vzajemni skladi, itd…) in, ko bodo kupci skladov vtipkali želene besede v Google, se bo med prvimi prikazi, na prvi strani Googla, prikazal tudi oglas za vašo spletno stran.

Ker bo vaša ponudba skladov vidna in opazna, si obetajte več klicev, posledično pa vaše prodajalce skladov, predhodno dobro opremite s prodajnim nagovorom, ki najbolj učinkovito vodi k prodaji skladov.

Vzajemne sklade prodajajte preko družabnih omrežij

Na podoben način kot prodajate preko plačljivega Google ads oglaševanja, lahko zakupite tudi oglase za vzajemne sklade, na socialnih omrežjih. Tem oglasom lahko nastavite, da se prikazujejo tistim uporabnikom, ki jih vlaganje v vzajemne sklade, dejansko tudi zanima, oglase pa lahko prilagodite tudi glede na starost, zanimanja, izobrazbo, spol in druge parametre ciljne publike.

Za prodajo vzajemnih skaldov je morda primerno tudi oglaševanje vzajemnih skladov preko omrežja LinkedIn – testirajte.

Svojo spletno stran s ponudbo vzajemnih skladov pripeljite na prvo stran Googla

Tretja, pogosto najučinkovitejša metoda za prodajo vzajemnih skladov je ta, da se trudite svojo ponudbo vzajemnih skladov, pripeljati na prvo stran Google, med organskimi prikazi – saj uporabniki Googla, v povprečju kar nekajkrat več raje kllikajo na organske prikaze, kot na plačljive oglase.

Seveda bo pot, da boste s svojo ponudbo vzajemnih skladov, prišli na prvo stran Googla, dolga (lahklo tudi več let), a izplen iz pozicije prve strani Googla, bo neprimerno višjo kot izplen iz plačljivih oglaševalskih kampanj.

Več o tem kako priti na prvo stran Googla, je opisano na spletni strani SEO Praktik.si, na povezavi.

Oznake besed: spletna prodaja vzajemni skladi