Prehod iz klasične televizije na OTT ali IPTV, socialna TV in ogled na različnih zaslonih

Trendi, ki oblikujejo televizijsko industrijo

Gledanje televizije se je v zadnjem desetletju razširilo na 5,8 ure na dan. Čas gledanja pa se je razdelil na več zaslonov. Predvidevanja kažejo, da bo IPTV trg do leta 2020 dosegel mejo 80 milijard ameriških dolarjev v letu 2020. Omrežja za dostavo vsebine bodo že do leta 2019 predstavljale več kot polovico celotnega internetnega prometa. Vizija televizije v letu 2020, se nanaša na osebno tehnologijo, izkušnje uporabnikov videa na zahtevo, individualno distribucijo vsebin, gledanje televizijskih programov, neodvisne kinematografe, inovativne televizijske formate, lokalizirano vsebino, brezplačne modele ciljnih oglasov in vse, kar je povezano s pametno televizijo. Zato je, glede na predvidevanja, prehod iz klasične televizije na OTT ali IPTV, skoraj nujen.

Prehod iz klasične televizije na OTT ali IPTV
Ali je prehod iz klasične televizije na OTT ali IPTV, pri uporabnikih povzročil, da manj gledajo televizijo? Nasprotno. Ljudje gledajo televizijo več…
Televizija se bo preoblikovala z uvedbo sodobnih poslovnih modelov in inovativnih tehnologij
OTT televizija

OTT televizija je novodoben način oddajanja. TV streaming “v živo”, BBC iPlayer*, Netflix*, večplastni videoposnetki, video na pametnih telefonih in konzolah omogoča ogled televizije praktično povsod in praktično kadarkoli. Kaj je to, kar Amazon Prime, Hulu TV, Sling TV*, HBO Now, Netflix in še nekateri drugi ponujajo in je pretreslo trg? Dostop na zahtevo, video na zahtevo, ogled na večih zaslonih, prilagodljive naročnine, prilagajanje televizijskih paketov, izvirne vsebine, interakcijo z uporabniki, stroškovno učinkovite pakete, je le nekaj od njih. Oddajanje je preseglo klasično televizijo in drage kabelske pakete.

Nizko cenovni paketi so pomemben dejavnik: Sling TV, na primer, ponuja osnovni paket za 20 evrov na mesec in dodatne pakete pa za dodatnih 5 evrov na mesec.

Originalne vsebine in serije, so naslednje v vrsti: Netflix vlaga milijone dolarjev v ekskluzivno vsebino. Tukaj je govora o političnem trilerju “House of Cards” in četrti sezoni kultne komedije “Arrested Development”. Podatki kažejo, da 45 odstotkov naročnikov Netflix-a pravi, da so si gledali vsaj eno od teh.

Prehod iz klasične televizije na OTT ali IPTV, socialna TV in ogled na različnih zaslonih

Ali je prehod iz klasične televizije na OTT ali IPTV, pri uporabnikih povzročil, da manj gledajo televizijo? Nasprotno. Ljudje gledajo televizijo več, prenesejo več videoposnetkov. Ključna razlika pa je v izkušnji gledanja, ker se je ogled razširil na več zaslonov. Pametni telefoni, računalniki in tablični računalniki, pospešujejo uporabo videoposnetkov. Pretakanje v živo in OTT sta občinstvu dala več nadzora nad ustvarjanjem, distribucijo in uporabo videoposnetkov. Internet drastično spreminja vzorce medijske potrošnje. Uporabnikom olajšajo povezljivost in skupno rabo. Ocene in mnenja na socialnih omrežjih, v zvezi s televizijskimi oddajami in programi, so postali ključni za ocenjevanje, gledanje in angažiranje novega občinstva. Ena izmed raziskav kaže, da več kot polovica anketiranih meni, da med gledanjem televizije, brskajo po internetu . Spremenil se je odnos med gledanjem televizije, kar je povzročilo različne vzorce gledanja.

Možnost ogleda televizije na različnih napravah, je spremenil televizijsko industrijo. Televizija je postala socialna. Televizijske oddaje se spreminjajo, gledanost pa se spreminja glede na ocene pogovore in ocene na socialnih omrežjih.