Na kaj biti pozoren pri izbiri marketinške agencije

Tisti, ki se zanimate za storitve različnih marketinških agencij, si boste, glede na to, da je marketinških agencij v Sloveniji, resnično ogromno, v spodnjem zapisu, lahko prebrali koristne in uporabne nasvete na kaj biti posebej pozoren, ko vas zanima določena marketinška agencija za vaš posel.

Pri izbiri marketinške agencije bodite pozorni na širino palete ponujanih marketinških storitev

Glede na to, da večina podjetij želi za svoj marketinški nastop, izbrati najbrž eno agencijo (saj so s tem stroški marketinga podjetja) manjši, je seveda na prvem mestu to, da preverimo katere vse trženjske kanale pokriva marketinška agencija.

Najpomembnejši kanali marketinga so tiskani mediji, spletni mediji, avdio mediji (radio), video mediji (televizija), billboardi, oglaševanje na atipičnih mestih, oglaševanje na dogodkih (event marketing), itd…

Glede na izdelano trženjsko strategijo podjetja (in ugotovljene ciljane trge in publiko) in v odvisnosti od tega katere marketinške kanale agencija pokriva, naj podjetje izbere predvsem tisto agencijo, ki ciljane trge in marketinške kanale obvladuje in ima na njih izkušnje.

Primer:

Če npr. neko podjetje, ki se zanima za marketinške storitve, ugotovi, da želi pretežno nastopati na spletnem trgu (ker je njihova trženjska strategija pokazala, da se njihova ciljna publika nahaja pretežno na spletu), potem je zagotovo smiselno iskati marketinško agencijo ali spletno marketinške svetovalce, ki imajo izkušnje pretežno iz spletnega marketinga.

Katere storitve se največkrat ponujajo pri marketinških agencijah?

Marketinške agencije se ukvarjajo sicer z marsičem. Nekatere so specializirane za digitalni marketing, druge celo na področju same digitalije na posamezne veje digitalnega in internetnega marketinga (npr. optimiziranje spletnih strani, faceboog oglaševanje, ppc oglaševanje, vsebinski marketing, email marketing, itd…), nekatere pa se celo ukvarjajo z dokaj specifičnimi vejami oglaševanja, med katere ponavadi sodi npr. marketing dogodkov in eventov, marketing na televiziji in drugih medijih, odnosi z javnosti (PR), telefonski, sms marketing in drugo.

Zaradi tako široke in raznovrstne ponudbe marketinških storitev je seveda najbolj prav, da sami natančno vemo kakšna vrsta storitve za marketing nas sploh zanima, če pa samo vemo, da potrebujemo oglaševanje oz. nek trženjski pristop, pa je bolje, da najprej najdemo agencijo, ki se ukvarja s pripravo marketinških strategij. Saj se brez strategije marketinškega nastopa zna zgoditi, da bomo preveč denarja in časa porabili za reči in testiranje marketinških kanalov, ki ne delujejo.

Dodatno: Six benefits of internet marketing,

Top 15 advantages of internbet marketing for your business

Katera je slovenska najbolj poznana digitalna marketinška agencija?

Težko je reči katera je najbolj poznana agencija za marketing v Sloveniji, saj je le teh ogromno, kdor pa pozna ta trg, pa ve, da ni ene, ki bi bila bolj prepoznavna od druge, ampak, da je prej, da jih je več, ki so zelo dobro prepoznane.

Večja oglaševalska podjetja v Sloveniji so npr. agencija Pristop, ki jo poznamo po številnih reklamah na televiziji, bolj znane v zadnjem času pa so npr. digitalne agencije kot so Madwise, Point Out, Futura, Iprom, Novelus in druge.

Predvsem agencija za marketing Novelus je poznana tistim podjetnikom, ki se želijo širiti na trge jugovzhodne Evrope, saj jo večina pozna po njihovih aktinvostih, ki jih izvajajo na trgih nekdanje skupne države in pa tudi v ostalih državah v južnem in vzhodnem delu Evrope.

marketinška agencija

Kako priti do poštene cene oglaševanja in storitev marketinških agencij?

Cenik oglaševalskih in marketinških storitev je največkrat zelo občutljivo področje, več težav pa podjetnikom, predstavlja ocenjevanje poštene cene storitev oglaševalskih in marketinških agencij, takrat, ne vedo sami točno katere storitve za svoje poslovanje in svoj marketinški nastop, dejansko tudi potrebujejo.

Bolj kot so podjetniki specifični pri navajanju potreb, ki jih imajo iz naslova marketinških storitev, bolj natančna jim je lahko posredovana cena, obenem pa takšno, natančno specificirano stritev bistveno lažje primerjajo s cenami drugih agencij in ponudnikov.

Zakaj se cene optimizacije spletnih strani med digitalnim agencijami razlikujejo?

Digitalne agencije, ki se ukvarjajo s spletno optimizacijo, pojasnjujejo, da je njihov cenik optimizacije spletnih strani, od naročnika do naročnika, drugačen predvsem zato, ker nekateri naročniki naročajo zgolj onsite seo optimizacijo svojih spletnih strani, drugi naročniki si zraven onpage seo optimizacije, želijo tudi offsite seo, v večini primerov pa oboji potrebujejo še tehnično optimiziranje svoje spletne strani.

Hkrati vedno manj marketinških, digitalnih agencij, opravlja zgolj eno izmed storitev spletne optimizacije, saj sodobni SEO trendi narekujejo celovito obravnavo seo pristopa in offsite seo ter onsite seo optimizacija med seboj nista več ločeni aktivnosti.

V primerih večjih marketinških budžetov se cena marketinških storitev določa na podlagi mesečnega in letnega pavšala, vedno več agencij in oglaševalskih specialistov pa cene svojih storitev določa in veže tudi na prodajne in trženjske rezultate in provizije.

V zadnjem času se je predvsem na področju spletnega marketinga, tudi v Sloveniji, formiralo vedno več spletnih ekip (freelancerjev), kjer je več posameznikov (ki sicer ne delajo na istem podjetju, ampak vsak zase), združenih in specializiranih vsak za svoje področje spletnega marketinga in ponujajo celovito spletno storitev marketinga, hkrati pa vsak učinkovito opravlja svoj del. O timskem spletnem nastopu, smo pisali na povezavi.

Oznake: marketinška agencija